קבלו 10 טיפים לקידום מנצח בפייסוק

סוף סוף הגעתם למסקנה שהעסק שלכם חייב לעבוד חזק ולהימצא בין כותלי הפייסבוק. ייתכן שעד היום עבדתם עם פלטפורמות מיושנות יותר, שכבר "פג זמנם" ואתם רוצים מעכשיו להיות במקום שבו כולם נמצאים, וברוב שעות היום. אז ברוכים הבאים לפייסבוק!

קידום ממומן בפייסבוק הוא ללא ספק תנאי כמעט והכרחי לכל בעל עסק, זאת בהתחשב בעובדה שיש לו כוונה לצמוח, להתפתח ולגדול. אמה-מה, לא כל בעל עסק יודע את הכללים והחוקים שיהפכו את העסק שלו לאפקטיבי באמצעות הפייסבוק. 

לפניכם כל הטיפים והכלים לקידום ממומן בפייסבוק: 

  1. תוותרו על ה-BOOST POST ועברו למנהל המודעות 

כפי שחלקכם בטח יודעים, ישנן מספר דרכים שונות לפרסום מודעה או פוסט בפייסבוק. העצה המקצועית שלנו היא שתוותר על קידום באמצעות לחצן ה-BOOST שנמצא מתחת לפוסט בדף העסקי שלכם, ובחרו באופציה של פרסום מודעות פייסבוק דרך מנהל המודעות. מדובר בדרך הזולה ביותר והמאפשרת פרסום ממוקד ומפולח בצורה הרבה יותר מדויקת ונכונה.

  1. דף פייסבוק ייצוגי ומעניין 

עם כל הכבוד לצד הטכני והמכירתי שרוצה עוד ועוד לקוחות. מאחורי המהלכים הטכניים שלנו עומדים לקוחות אמיתיים, עם צרכים אמיתיים שאנחנו צריכים להוכיח להם שאנחנו שווים ומעניינים. נעשה זאת באמצעות ניהול דף פייסבוק מעניין, מעוצב, שיש בו פרטים אודותינו ושמתעדכן לפחות אחת לשבוע עם ערך ללקוחות הפוטנציאליים. 

  1. דעו איזה פוסטים לקדם ואיזה לא 

יש לבחור בקפידה פוסטים אשר מתאימים לפרסום ולא לבזבז אנרגיה והשקעה על פוסטים שכנראה לא יביאו לנו עבודה. נחדד את העניין – פוסטים של טיפים למשל, לא בהכרח יהיו הפוסטים שכדאי לפרסם, וגם לא אלו עם הודעה של לקוח ממליץ, אלא אלו אשר יש להם אוריינטציה מניעה לפעולה ומציעה ערך עבור הלקוח, וכמובן כזו אשר תקדם אתכם. 

  1. שיעור תגובה מהיר ללקוחות פונים בדף

מהירות היא שם המשחק. אל תאבדו לקוח מאחר ונזכרתם לענות לו אחרי שלושה ימים. מנו איש מקצוע לעניין זה אם צריך. 

  1. הפרדה בין תמונה למלל 

פייסבוק יותר אוהבים מודעות נקיות ללא כיתוב על התמונה, ואת הכיתוב נטמיע במקומו – מעל התמונה ומתחת לתמונה לפי ההנחיות של פייסבוק. בסופו של יום, אם נרצה את פייסבוק, אנחנו נהיה מרוצים לא פחות. 

  1. מבצעים והנחות

מה לעשות? הצרכן הישראלי פשוט אוהב הטבות. במידה ותשכילו לתת הטבה בקמפיין שלכם, סיכויי ההיענות יגדלו משמעותית. 

  1. קבעו יעדים מראש

חובה לדעת מראש מקסימום פרטים אודות הקמפיין שלנו והמטרות שאנו רוצים להשיג מראש. פרמטרים שונים שחשוב לקחת מראש יהיו: סוג הקמפיין, קהל היעד, תקציב, הגדרת מטרה של הקמפיין ועוד.

  1. יצירתיות קובעת 

מודעות משעממות ובנאליות לצערנו הן הקלות ביותר לביצוע, אך הקשות ביותר למינוף העסק. אל תיתנו לגיטימציה לתופעה ה"אצבע קלה על העכבר" ושחררו את הקמפיין הדיגיטלי שלכם לאוויר העולם אך ורק כשאתם מרגישים שהברקתם בתוכן, ברעיון, בעיצוב ובקונספט. 

  1. היעזרו באנשי מקצוע

קידום ממומן בפייסבוק דורש שילוב של מספר כישורים שונים, ביניהם: יכולות כתיבה, יכולות תכנון ואסטרטגיה, יכולות עיצוב ויכולות טכניות. סביר מאד שמעצם היותכם אנושיים, לא תוכלו להיות מוכשרים בכל אחד מהאספקטים הבאים, ולכן חשוב להיעזר באנשי מקצוע בנקודות הפחות חזקות שלכם. 

  1. אופטימיזציה קבועה

לא מספיק להעלות קמפיין פעם אחת ולתת פשוט לרוץ כפי שהוא. ההמלצה שלנו בקידום ממומן בפייסבוק היא להעלות לפחות 2 או 3 מודעות שונות לחלוטין (מבחינת תמונות, כותרות והנעות לפעולה), ולאחר מספר ימים בודדים חשוב מאד לבדוק את תוצאות הקמפיין. 

לאחר שנבין איזו מודעה עבדה הכי טוב, צרו עוד גרסה דומה לה והמשיכו לבחון מה עובד הכי טוב, עד שתגיעו לבינגו שלכם. 

אופטימיזציה צריכה תמיד להתקיים!

 

מזמינים אתכם להמשיך ולקרוא עוד מאמרים שעשויים לעניין אתכם

 

רוצים לקדם את השיווק שלכם בצורה המושלמת?

צרו איתנו קשר ותתחילו להרוויח

יכול לעניין אותך:

admin

קידום ממומן בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק את הרשת החברתית המפורסמת בעולם, קשה שלא להכיר, בין אם בפן העסקי שלה וכמובן בפן הפרטי שלה. מדובר ברשת החברתית הגדולה ביותר

קרא עוד »
admin

שיווק בדיגיטל – איך זה עובד?

שיווק בדיגיטל שיווק בדיגיטל לא במקרה הפך להיות הדרך הנפוצה והפופולרית ביותר לפרסום בקרב בעלי עסקים. באמצעות כלי השיווק החדשנים באינטרנט, ניתן כיום להגיע ללקוחות

קרא עוד »
admin

ניהול דף פייסבוק

ניהול דף פייסבוק דף פייסבוק עסקי הוא אחד מהכלים התדמיתיים היותר נפוצים בשנים האחרונות. כיום כמעט כל עסק שמכבד את עצמו ידאג להקמת דף פייסבוק

קרא עוד »
סגירת תפריט