שיווק בדיגיטל

שיווק בדיגיטל לא במקרה הפך להיות הדרך הנפוצה והפופולרית ביותר לפרסום בקרב בעלי עסקים. באמצעות כלי השיווק החדשנים באינטרנט, ניתן כיום להגיע ללקוחות פוטנציאליים בתפוצה רחבה ומדוייקת מתמיד.

כמו כן  ניתן להפנות למודעות ייעודיות עבור קהל יעד בעל עניין בתחומים מסויימים, ולטרגט (למקד) אותם לפי איזורים גיאוגרפיים, גילאים, אופי דמוגרפי ועוד פרמטרים רבים ומתוחכמים. 

בשונה מאמצעי הפרסום המסורתיים (רדיו, שלטי חוצות, טלוויזיה וכו'), החשיפה באמצעות הדיגיטל מאפשרת להגיע לקהל היעד הממוקד שלנו ולא "לבזבז לחינם אנרגיה" במקומות שלאו דווקא מתאימים בדיוק לקהל אליו אנו רוצים להגיע. 

בזכות פתרונות השיווק בדיגיטל ניתן להפוך התעניינות נקודתית וספציפית להתעניינות רחבה יותר בשירותים נוספים של אותו בית העסק.

 תהליכי התעניינות ומכירה שונים נבנים באמצעות משפך שיווקי חכם ברשת. תהליכים מקצועיים ואסטרטגיים יוכלו לחסוך מכם הוצאות מיותרת של הרבה כסף ואנרגיות. 

כמה שיותר לקוחות, במינימום התנגדויות

כאשר בונים תדמית ומערך שיווקי חכמים, חזקים וברורים, גם השיחות עם הלקוחות ילכו וייעשו פשוטות יותר עד לכדי סגירת עסקאות, ובכך, אנשי המכירות יצטרכו "להילחם" פחות בלקוחות שלא מעוניינים באמת במוצר שלכם ולהתמקד בלקוחות רלוונטיים. 

התהליך שיקדם אתכם למקומות מצוינים בקידום הממומן בדיגיטל יהיו בניית מחקר מילים או פילוח קהלי יעד (תלוי אם מדובר בפייסבוק או בגוגל). בנייה של מודעות רלוונטיות ויצירתיות שמובילות לדפי נחיתה או אתרים אשר יודעים להעביר מסרים מעולים וחיוביים עבור העסק יתנו ערך ללקוח, תוך כדי הנעה לפעולה אמיתית שמובילה לרכישה. 

שיטות שיווק – טיפים קטנים מתוך עולם אינסופי

מחקר מילים יסודי 

חשוב לבחון ולבחור בקפידה את כל אותם הביטויים ומילות המפתח המתאימות ביותר לקמפיין שלכם, זאת על מנת למזער פניות והקלקות לא רלוונטיות אשר עשויות לבזבז לכם הרבה מאד כסף ולהיות מאד לא יעילות. 

מודעות יצירתיות ומדויקות

כאשר אנו כותבים מודעה, חשוב לקחת בחשבון שהיא צריכה להיות ברורה ורלוונטית מצד אחד, ומסקרנת מצד שני. המסר צריך להיות כזה שאף אחד לא יוכל להתעלם ממנו. על סמך ניסיונות ובדיקות שלנו שהוכיחו את עצמם, אנשים פועלים ומונעים מתוך רגש ולכן חשוב לתת לכך התייחסות. 

לסיכום ניתן לומר שהדיגיטל כבש את הבמה הפרסומית, הוא הולך וגדל למימדים שקשה לאמוד, והנתונים מראים כי בעשור האחרון, למעלה מ-80% מתקציבי הפרסום של חברות גדולות וקטנות הועברו מפרסום בפלטפורמות מסורתיות הישר לשיווק דיגיטלי – גוגל, יוטיוב, אינסטגרם, פייסבוק ועוד.

אנחנו מזמינים אתכם להנות מהידע, הניסיון והכלים שלנו ולהזניק את העסק שלכם לקידמה הדיגיטלית.

צרו איתנו קשר ותתחילו להרוויח!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:

admin

ניהול דף פייסבוק

ניהול דף פייסבוק דף פייסבוק עסקי הוא אחד מהכלים התדמיתיים היותר נפוצים בשנים האחרונות. כיום כמעט כל עסק שמכבד את עצמו ידאג להקמת דף פייסבוק

קרא עוד »
admin

בניית אתרים

בניית אתרים בעידן שבו הדיגיטל הוא המלך, ועסקים יכולים להתקיים גם בהיכרות מסכית או טלפונית, אתרי האינטרנט הפכו לנכס החשוב והקריטי ביותר לעסק. תחשבו על

קרא עוד »
admin

שיווק דיגיטלי

קידום אורגני 10 טיפים לקידום העסק בפייסבוק שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות שיווק מקצועי ברשתות החיפוש וברשתות החברתיות שמביא תוצאות בזמן קצר.תראה לי עודייעוץ וליווי עסקיהידע

קרא עוד »
סגירת תפריט