קידום עסקים ברשתות חברתיות

בעידן בו הדיגיטל תופס מקום נכבד מחיי היום יום שלנו, והרשתות החברתיות אחת כמה על כמה, חשוב שנדע כיצד להתנהג ולהתנהל בתוך אלו.

אז מעבר לשימוש הפרטי ברשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, חשוב שנכיר כי קיימת נקודת מבט נוספת ומעמיקה ביותר, הלא היא ההסתכלות העסקית על הרשתות החברתיות ועל התרומה הפוטנציאלית שלהן עבור העסק שלכם.

 

admin

שיווק בדיגיטל – איך זה עובד?

שיווק בדיגיטל שיווק בדיגיטל לא במקרה הפך להיות הדרך הנפוצה והפופולרית ביותר לפרסום בקרב בעלי עסקים. באמצעות כלי השיווק החדשנים באינטרנט, ניתן כיום להגיע ללקוחות

קרא עוד »
admin

קידום ממומן בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק את הרשת החברתית המפורסמת בעולם, קשה שלא להכיר, בין אם בפן העסקי שלה וכמובן בפן הפרטי שלה. מדובר ברשת החברתית הגדולה ביותר

קרא עוד »
admin

ניהול דף פייסבוק

ניהול דף פייסבוק דף פייסבוק עסקי הוא אחד מהכלים התדמיתיים היותר נפוצים בשנים האחרונות. כיום כמעט כל עסק שמכבד את עצמו ידאג להקמת דף פייסבוק

קרא עוד »

קידום ממומן בפייסבוק

הפייסבוק היא ללא ספק הרשת החברתית הותיקה והפעילה ביותר בשנים האחרונות המהווה פלטפורמה עצומה וחזקה שמוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש כרלוונטית, פעילה ומעניינת.

קידום ממומן בפייסבוק הוא פעולה אשר תורמת באופן משמעותי לבעלי עסק ביצירת חשיפה או יצירת אינטרקציה או שליחת פרטים לבתי עסק מצד הלקוחות המתעניינים.

הקידום בפייסבוק מבוסס על מודעות ויזואליות (וידאו או עיצוב תמונה) ולמעשה מטרתן היא לייצר צורך עבור אותם האנשים אשר ייחשפו למודעות. כמובן שאת כל המודעות ניתן לטרגט לפי קהל יעד מפולח במימדים מרשימים מאד.

קידום ממומן באינסטגרם

כפי שחלקנו או רובנו כבר יודעים, פייסבוק קנתה את הרשת החברתית הויזואלית והבועטת שסחפה את כל העולם, הלוא היא האינסטגרם.

בשונה מהפייסבוק, האינסטגרם היא רשת חברתית המבוססת לחלוטין על אלמנטים ויזואליים (תמונות וסרטונים) ופחות מעודדת אינטרקציות משמעותיות של מלל.

פרסום ממומן באינסטגרם עשוי להתאים במיוחד לעסקים אשר היתרון הבולט שלהם הוא הדגש על הניראות ויזואלית ה"מפתה" שלהם, למשל – מותגי אופנה, מסעדות, קונדטוריות, כושר, טיפוח ועוד.

קידום ממומן בטוויטר

טוויטר היא אחת מהרשתות החברתיות הגדולות והפעילות ביותר. הפרסום בטוויטר יכול לשרת מספר מטרות שיווקיות שונות שחשוב שתכירו, ביניהם: מיתוג וחשיפת מותג לקהל חדש, פרסום מוצר או אירועים קרובים, הגדלת מאגר עוקבים לטובת מבצעים בעתיד הקרוב, ועוד.

הפרסום בטוויטר, בשונה מהאינסטגרם למשל, מאפשר פרסום טקסטואלי אשר תחום ומוגבל עד ל-140 תווים בלבד. משמע, על מנת לבצע פרסום מדויק, טוב ונכון – נדרשת מכם מיומנות כתיבה תמציתית מרשימה במיוחד.

חשוב שתכירו כי בכל אחת מהפלטפורמות החברתיות שכתבתנו עליהם במאמר זה עשויות בחלקן להתאים מאד לעסקים מסוימים, ועשויות לעיתים להתאים פחות בנושאים אחרים.

למשל, ייתכן כי לא בכל מצב יתאים סוג העסק לפלטפורמה, למשל: פרסום של בית אבות, פחות יתאים לפרסום באינסטגרם אשר מתאימה בעיקר לקהל יעד צעיר יותר השם תוכן לתכנים ויזואליים מרשימים.

ולעומת זאת, קידום בפייסבוק של בית אבות מסוים, עם פילוח מדויק לגילאים שעשוים להתאים לילדיהם של הורים לקשישים, עשוי לעבוד בצורה טובה ומפתיעה.

נשמח ללוות אתכם במקצועיות בקידום מקיף ויסודי עבור העסק שלכם בפלטפורמות החברתיות המתאימות ביותר עבורכם.

רוצים לקבל מידע נוסף?

צרו איתנו קשר ותתחילו לגדול

סגירת תפריט