קידום ממומן בגוגל

אז איך אפשר שלא לדבר על האימפריה המרכזית ברשת, שהיא כמובן לא אחרת מגוגל. מעבר להיותה רשת החיפוש הגדולה והטובה ביותר בעולם, גוגל מהווה את אחד הכלים היותר נפוצים ומוצלחים לפרסום עבור עסקים כיום. 

קידום ממומן בגוגל כבר מזמן הפך לא'-ב' של עסקים שיודעים שהם צריכים פרסום ומקפצה להזנקת העסק. היתרונות שבקידום זה הן שגוגל היא מאד מדוייקת, זאת הודות לעובדה שהיא מבוססת על מנוע חיפוש ועל מילות מפתח, מה שאומר שברגע שבן אדם או בשבילכם, לקוח פוטנציאלי, מחפש מענה כלשהו לשירות או מוצר ברשת החיפוש, יש בידיכם את האופציה להופיע בעמוד הראשון של החיפושים עם העסק שלכם. 

חשוב מאד לחדד, קידום ממומן בגוגל כבר מזמן הפך למקצוע, ולא מדובר בעניין של מה בכך. על מנת לבנות קמפיין מוצלח בגוגל יש לבצע עבודה מקיפה, בין היתר חקר מילות מפתח, הבנה של עלויות לקליק, בדיקה של תחרות על אותם הביטויים וכמובן הבנה ובחינת כדאיות עבור שימוש באותם הביטויים. 

מה ההבדל בין קידום ממומן בגוגל לקידום אורגני SEO? 

ללא ספק אחת מהשאלות הנפוצות ביותר. קידום ממומן בגוגל כשמו כן הוא, קידום שמתבסס על מימון. קידום זה נקרא גם PPC – PAY PER CLICK, כלומר, תשלום פר הקלקה. בשיטה זו לכל ביטוי יש עלות לקליק, העלויות משתנות פר ביטוי וכשקלול של מידת התחרות והביקוש עבורם. 

הקידום הממומן עובד פר תקציב חודשי/ יומי / שבועי – איך שתרצו לנכון להגדירו, ואין גבולות מוגדרים לכמה תקציב אפשר לשים על אותו הקמפיין. בשלב זה רצוי מאד להתייעץ עם מקדם מומחה שיתאים את התקציב ליכולות שלכם ולאפקטיביות שיוכל להביא עימו. 

קידום אורגני לעומת זאת הוא קידום שאינו עובד פר תקציב להקלקה אלא בתשלום קבוע על ניהול בלבד וללא תוספות של תקציב מדיה כפי שמקובל בקידום הממומן. קידום זה הוא איטי יותר, יכול לקחת חודשים עד כלמעלה משנה, ומייצב אתכם אט אט במעלה המיקומים בגוגל על סמך עבודה אורגנית (כתיבת מאמרים, החלפת קישורים ועוד). 

מה ההבדל בין קידום ממומן בפייסבוק לקידום ממומן בגוגל? 

קידום ממומן בגוגל שונה מקידום ממומן בפייסבוק במהות שלו. בעוד פייסבוק היא פלטפורמה אשר מייצרת צורך (גורמת לכם לרצות לקנות בגד כלשהו, לטוס לנופש, לאכול במסעדה, ללכת לקוסמטיקאית בקרבת מקום ועוד), גוגל עונה לכם על צורך קונקרטי אותו חיפשתם במנוע החיפוש שלה. לכן, ניתן לומר שהקידום בגוגל הוא מדויק יותר בתור מענה על צרכים. 

אממה, ישנם שירותים מאד ספציפיים כמו סטארטרפ כלשהו שייתכן שאנשים עדיין לא מכירים, והסיכוי שיכירו אותו ויחפשו אותו בגוגל הוא מאד נמוך, ולכן עניין הטרגוט שלו והחשיפה בפייסבוק עשויים להכניס אותו לתודעה ובהמשך ייחפשו אותו בגוגל. 

קידום בגוגל מאד מתאים לרוב העסקים, בעיקר לאלו אשר יש להם מקצוע מאד מוגדר שקל לחפש אותו במנוע החיפוש. מדובר בשיטת פרסום שהוכיחה ועדיין מוכיחה את עצמה כסופר רלוונטית ומניבה, אך עדיין כאשר תעמדו בפני החלטה באיזו פלטפורמה כדאי לכם לפרסם – רצוי שתעזרו באנשי מקצוע. 

רוצים קמפיין משלכם? זה הזמן המדויק לדבר על זה!

מוכנים לקבל מסה של עבודה?

בואו נתחיל לדבר

admin

בניית אתרים

בניית אתרים בעידן שבו הדיגיטל הוא המלך, ועסקים יכולים להתקיים גם בהיכרות מסכית או טלפונית, אתרי האינטרנט הפכו לנכס החשוב והקריטי ביותר לעסק. תחשבו על

קרא עוד »
admin

קידום אורגני SEO

קידום אתרים אורגני SEO הקידום האורגני, או בשמו המוכר SEO היא שיטת פרסום חזקה שהוכיחה ומוכיחה את עצמה כל הזמן. הקידום האורגני מתבצע כמובן ברשת

קרא עוד »
admin

סרטוני תדמית

סרטוני תדמית לעסקים כמו שבטח הבנתם, עולם הדיגיטל ושיטות השיווק בו הן רבות, מגוונות וכל הזמן הולכות ומתחדשות. אחת השיטות היותר חווייתיות, ויזואליות ומניעות לפעולה

קרא עוד »
admin

קידום ממומן בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק את הרשת החברתית המפורסמת בעולם, קשה שלא להכיר, בין אם בפן העסקי שלה וכמובן בפן הפרטי שלה. מדובר ברשת החברתית הגדולה ביותר

קרא עוד »
סגירת תפריט