קידום עסקים במנועי חיפוש

כשאנחנו מדברים על דיגיטל, אי אפשר שלא לדבר על האימפריה החזקה ביותר שללא ספק מנהלת את חוקי המשחק ברשת, וכמובן שאנחנו מדברים על לא אחרת מגוגל.

גוגל היא כבר הרבה מעבר לרשת חיפוש תמימה שהופכת את החיים של אנשים קלים יותר, אלא מהווה כלי פרסומי חזק מאין כמותו לבעלי עסקים. מאחר וגוגל נותנת מענה מדויק לחיפושים של אנשים, נוצרה ההבנה כי הפוטנציאל העסקי של בעלי העסקים הוא רב מאד, ושווה להם להופיע בעמודים הראשונים של גוגל לטובת, בדגש על העמוד הראשון, על מנת לממש את הפוטנציאל שלהם.

admin

בניית אתרים

בניית אתרים בעידן שבו הדיגיטל הוא המלך, ועסקים יכולים להתקיים גם בהיכרות מסכית או טלפונית, אתרי האינטרנט הפכו לנכס החשוב והקריטי ביותר לעסק. תחשבו על

קרא עוד »
admin

קידום אורגני SEO

קידום אתרים אורגני SEO הקידום האורגני, או בשמו המוכר SEO היא שיטת פרסום חזקה שהוכיחה ומוכיחה את עצמה כל הזמן. הקידום האורגני מתבצע כמובן ברשת

קרא עוד »
admin

סרטוני תדמית

סרטוני תדמית לעסקים כמו שבטח הבנתם, עולם הדיגיטל ושיטות השיווק בו הן רבות, מגוונות וכל הזמן הולכות ומתחדשות. אחת השיטות היותר חווייתיות, ויזואליות ומניעות לפעולה

קרא עוד »
admin

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל אז איך אפשר שלא לדבר על האימפריה המרכזית ברשת, שהיא כמובן לא אחרת מגוגל. מעבר להיותה רשת החיפוש הגדולה והטובה ביותר בעולם,

קרא עוד »

מה הן האפשרויות לפרסום בגוגל:

קידום ממומן – או בשמו המקצועי, PPC – תשלום פר קליק. מדובר בתהליך קידום אשר מתבסס על תשלום מדיה יומי / שבועי / חודשי. שיטה זו עובדת על פרסום של מודעות טקסט או באנרים (רימרקטינג) אשר מבוססים על עלות פר הקלקה למודעה. העלות תיקבע בהתאם לתחרות הקיימת עבור אותן מילות וכמות חיפושים ממוצעת בחודש.

קידום אורגני – או בשמו המקצועי, SEO – שיטת הקידום הקלאסית, האיטית והבטוחה אשר מקדמת את האתר שלכם באמצעות פונקציות ידניות המוכתבות על ידי גוג אשר הולכות ומשתנות כל פרק זמן. חלק מהשיטות המקובלות לקדם את האתר שלכם תהא תלויה בהעלאת מאמרי תוכן עשירים, החלפת קישורים, הורדת תוספים התומכים ב-SEO ועוד.

אז מה ההבדל בין השיטות ובמה כדאי לבחור?

קידום ממומן יתאים בעיקר למטרת העלאת קמפיין ממוקד. כלומר, במידה והיינו חנות רהיטים, ואנו רוצים להעלות דף נחיתה ממוקד על מבצעי תחילת שנה, רצוי שנבצע קידום ממומן ונעלה פרסום ממוקד אודות המבצע שלנו עם מודעה תואמת. לרוב נוביל את הקמפיין שלנו לדף נחיתה ופחות לאתרים, אלא אם כן נוביל לעמוד ספציפי אשר יציג בצורה מאד יעילה את עיקרי הקמפיין שלנו.

קידום אורגני לעומת זאת מתאים בעיקר לאתר תדמיתי ובמטרה להעלות אט אט את המודעות לאתר שלנו, זאת מאחר ומדובר בתהליך שגם כך נחשב לאיטי ובטוח, ולכן ננצל את ההזדמנות לתפס בדרך הבטוחה אל הפסגה באמצעות כתיבת מאמרים המבליטים את מילות החיפוש שלנו.

ואיך אפשר שלא לדבר על קידום ביוטיוב?

פרסום באמצעות היוטיוב הוא דרך יעילה ואפקטיבית המאפשרת לבעלי עסקים לפרסם את המוצר, השירות או את בית העסק שלכם בדרך ויזואלית, דינמית ויצירתית.

הפרסום יבוא לידי ביטוי ביצירת מודעות וידאו שיופיעו כחלק מסרטונים רלוונטיים מתהליך החיפוש של הגולש במנוע החיפוש של יוטיוב. למשל, לקוח אשר מחפש חוטי תפירה ימצא סרטונים המראים מדריכי תפירה המשתייכים לבית העסק.

בכך למעשה יצרנו תוכן פרסומי רלוונטי מאד עבור הגולש ואנו מגדילים את הסיכויים לפניה אל בית העסק שאנו מפרסמים.

רוצים לקבל פרטים נוספים על קידום העסק שלכם?

צרו איתנו קשר ואנחנו נראה לכם את הדרך

סגירת תפריט